Pressroom

Konsumenci keczupów, musztard i sosów - rynek musztard, keczupów i sosów 2014

15-05-2014

Oferujemy Państwu raport z telefonicznego badania konsumentów keczupów, musztard i sosów


Cele badawcze:

  • stopień znajomości marek keczupów, musztard i sosów
  • najczęściej kupowane produkty z powyższych kategorii
  • oceny użytkowników - ranking marek pod względem jakości oferowanych produktów
  • kryteria wyboru: jakość, cena, wiarygodność marki, dostępność.
  • średnie sumy wydatkowane przez respondentów
  • preferowane miejsca zakupu
  • poziom lojalności wobec marek

 

Metoda - wywiad telefoniczny CATI.

Ogólnopolska reprezentatywna próba gospodarstw domowych
Liczba wywiadów: 500
Rezultat: raport z badania, zawierający tabele, wykresy oraz wnioski (PPT)

Cena: 4 500 zł + 23% VAT

Pliki:

powrót