Pressroom

Rynek folii spożywczych oraz użytkowników worków na śmieci i ściereczek 2012

28-06-2012

Oferujemy Państwu raport z telefonicznego badania użytkowników folii spożywczych, ściereczek i worków na śmieci

 

Cele badawcze:

  • stopień znajomości marek folii spożywczych, ściereczek i worków na śmieci
  • najczęściej kupowane produkty z powyższych kategorii
  • oceny użytkowników - ranking marek pod względem jakości oferowanych produktów
  • kryteria wyboru: jakość, cena, wiarygodność marki, dostępność
  • średnie sumy wydatkowane przez respondentów
  • preferowane miejsca zakupu
  • poziom lojalności wobec marek

Metoda - wywiad telefoniczny, CATI.

Realizacja - 3-6 lipca 2012

Ogólnopolska reprezentatywna próba gospodarstw domowych

Liczba wywiadów: 500

Rezultat: raport z badania, zawierający tabele, wykresy oraz wnioski (PPT)

Cena: 2 500 zł + 23% VAT

 

Pliki:

powrót