Pressroom

Rynek konserw mięsnych w Polsce - badanie użytkowników - 2014

28-02-2014

Oferujemy Państwu zakup raportu z telefonicznego badania rynku konserw mięsnych

 

Cele badawcze:

  • stopień znajomości marek najważniejszych graczy
  • najczęściej kupowane rodzaje konserw mięsnych
  • oceny użytkowników - ranking marek pod względem jakości oferowanych produktów
  • kryteria wyboru: jakość, cena, wiarygodność marki, dostępność.
  • średnie sumy wydatkowane przez respondentów na zakup
  • preferowane miejsca zakupu
  • zapamiętane reklamy konserw mięsnych
  • poziom lojalności wobec marek

Metoda - wywiad telefoniczny.

 

Ogólnopolska reprezentatywna próba gospodarstw domowych, w których konsumowane są konserwy mięsne
Badanie zrealizowane w dniach 3 do 24 luty 2014
Liczba wywiadów - 500

Rezultat: raport z badania, zawierający tabele, wykresy oraz wnioski (PPT)

Cena: 4 500 zł + 23% VAT

Pliki:

powrót